Alma natural products

Prodavnica

Faq

Često postavljana pitanja..

Kako mogu naručiti proizvode na vašem web shopu?

Naručivanje na našem web shopu je jednostavno! Samo odaberite željene proizvode, dodajte ih u košaricu i slijedite korake za plaćanje. Nakon što završite kupovinu, dobit ćete potvrdu putem e-pošte.

Koliko će mi trebati da primim narudžbu?

Prihvaćamo plaćanja putem uplate na naš žiro-račun i plaćanja pouzećem prilikom dostave.

Koji su načini plaćanja dostupni?

Kada platite narudžbu, nećete automatski dobiti fakturu za vašu narudžbu. Ako želite dobiti fakturu, to se može uraditi na dva načina. Prvi način je putem vašeg računa u našoj prodavnici. Kada se prijavite na svoj račun, možete vidjeti svoje narudžbe i preuzeti fakturu.

Mogu li vratiti ili zamijeniti proizvod ako nisam zadovoljan?

Da, nudimo mogućnost povrata ili zamjene proizvoda u roku od 7 dana od primitka. Ali u slučaju oštećenja proizvoda i ambalaže i ako proizvod nije korišten. Molimo vas da nas kontaktirate putem e-pošte kako bismo vam pružili daljnje upute o povratu ili zamjeni: info@alma.ba

Da li vaši proizvodi sadrže štetne sastojke?

Svi naši proizvodi su pažljivo formulirani i sigurni za korištenje. Koristimo prirodne visokokvalitetne sastojke i nastojimo izbjegavati štetne ili iritantne tvari.

Imate li mogućnost dostave izvan Bosne i Hercegovine?

Ne, trenutno dostavljamo samo unutar Bosne i Hercegovine. Za međunarodne narudžbe, molimo vas da nas kontaktirate radi dodatnih informacija.

REGISTRIRAJ

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our privacy policy.